2008-09-12
 15:25:02

man blir vad man äter

Färgade håret igår.. eller ptja avfärgade rättare sagt, syrran med.. vart lite roliga resultat ;)


efter att båda avfärgat en gång.. man blir vad man äter ju?
_- Jag käkade förmycket med morötter, jag blev vad jag åt. något sånt sa minna.


Malin var glad... men trött.



Avfärgade en gång till och resultatet blev.. mindre orange

Sedan kom slutresultatet som ändå inte vart sådär som jag hade velat ha.



så på mindre än en månad har jag sett ut såhär :



lite skills

(klicka för större bilder) Och fortfarande är jag inte nöjd.. satan i gatan =/


Josephine

fin färg =)

hade du det mörkt innan då ? Om det blev så bra med en blekning hemma så tror jag nästan jag åxå får testa det igen !;)



PUBLICERAT: 2008-09-12, 16:49:53 | URL: http://www.jozephiine.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: