2008-09-28
 23:26:10

let the good times roll

Duktigt sov inte särskillt mycket natten som var tack vare katterna och hunden... suck... Aja åkte in till stan sen och träffade andreas, gick på stan och fick som tur med mig en tröja.
Såg även "proffsrobbans" bror haha otroligt så jag stirrade, inte kände han igen mig inte men men kul ändå
 (snackar med han nu).


Träning sen som gick helt ok, jobbigt med den gamla skadan i foten satt det var det som gjorde det sämre efter att halva träningen gått. får bita ihop helt enkelt hoppas verkligen att rönktentiden (stavning?) från Akademiska kommer snart. vill ha min fot fixat nu, ett år sedan skadan inträffade nu.
(dvs då jag bröt fotleden)

Måste upp runt 4-5 imorgon, sux. så går det när man har hund och måste ta bussen tidigt till den gamla skolan och få lite papper ifyllda.. buhu jobbigt.

Pusshej, nu ska jag sova ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: