2008-09-14
 10:04:47

i forgot myself today

Inte ofta det händer men faktist tro det eller ej... Jag glömde bort bloggen haha jag som brukar firnula ut blogginlägg under dagarna och poff inte en endaste tanke. ush och fy och skamm.

Igår, den överskattade kulturnatten.. mikk och krosse kom hit och våldgästade hemmet. snackade skit och allt därtill, åkte in till stan, träffade mer folk. Yay..Själv så pratade jag med polisen
(nej jag hade inte gjort något) pratade om självaste yrket osv.

Gick och träffa några från gamla klassen, trevligt.. sen när man skulle till de jag var med tidigare tog det sjukt lång tid, han gå tio meter tills det kom någon jag kände och så rullade det på. (jag är omtyckt haha)

Bästa av allt träffade Robert som igentligen bor i umeå och går skolan där. chockerande hur glad jag blev. (för eran info)

Hela natten var trevlig ett minus nu är att jag är sjukare än jag var innan, surt.

Dags att bädda ner sig och kolla film, något förslag på en bra kärleksfilm aka "bögfilm" som min kära yngre syster säger, inget emot de som är laggda åt det hållet.

Pusshej ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: