2008-10-02
 22:03:43

our skills kills, next stop.. EM

sjuk.... ni börjar vänja er antar jag, började med antibiotika kur idag så snart är man uppe på benen igen ;)

Anyway med tanke på att koregrafen kommit nu så är jag så illa tvungen att träna lite smått, så jag lär mig lagets nya tävlingsprogramm.

Första träningen var idag från 17:00-20:00 och måste nog säga att iår så kommer vi utvecklas ännu mer på alla sätt och vis, tekniken är sjukt mycket bättre osv.
Tråkigt  nog kan jag inte berätta vad vi har lärt oss eftersom det måste hållas hemligt, alla lag snokar på varandra för att avgöra om hur mycket bättre olika lag blivit sen sist man sågs på tävlingsmattan. (haha)

Lite småkul detdär.. för övrigt kan jag bjuda på en bild som togs för två veckor eller en vecka sedan Jag längst fram sedan två-tre till i laget snett bakom. är precis mitt i en salto/bakåtvolt.
ursäkta den dåliga bildkvalitén.


Lite skills är det ju?


Edit; Jag borde sova nu! (03:32,  3/10- 2008)

(efter jag kollat klart step up 2 och filosoferat)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: