2008-10-08
 20:21:12

När fördommar är på topp.

Schooltajm, great... inte så speciellt fixade lite grejer hit och dit.. hämtade hunden från mamma som skulle jobba och höll älskling sysselsatt tills Erik var klar hos sångpedagogen höhö.



En händelse inträffade idag på bussen påväg hem när jag hade med Molle (hunden)...
Han sov som vanligt helt plötsligt börjar han skälla som jag vet inte vad kollade först och försökte tysta ner honom men icke sa nicke klart det inte gick.
efter 4 sekunder insåg jag han hade fastnat mellan sätena.
efter 5 sekunder men innan 10s lyckades jag få bort tassen. När jag sedan riktat bort uppmärksamheten från Molle insåg jag att hela smockfulla bussen stod och råstirrade på mig, några viskade och hade sig för övrigt.
kände verkligen allas blickar, inte kul.
ni kan ju tänka er hur det såg ut för de adra på bussen, som om jag misshandlade honom eller något.
det är ändå det jag tror en del misstänkte, ush inte kul dedär.
Nu är det bra, han är sjukt trött och sovit hela kvällen (förutom när han åt). stackars min lilla älsklings vove.

(gammal bild, från arkivet med för den delen)


Har precis kollat klart på filmen Taken, den är väldigt bra fast slutet hade kunnat varit bättre.
Det handlar om en pensionerad agent vars dotter och kompisen blir kidnappade när de var i paris.
Självaste kidnapparna får till och med ryssarna att rygga bakåt. de kidnappar uga resande tjejer för att sedan droga ned och sälja som horor och liknande. Den f.d agenten har nu 96 timmar på sig att hitta dottern och kompisen,
när 96 h passerat finns det ingen chans att finna dom då de säkerligen är spårlöst försvunna.



Älsklingen

DU SÄRSKREV DIN JÄVEL!!!! :O:O:O:O


allan

jag var på bussen, hundmördare!!!!!

människor som du vore fan inte få ha hund!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: