2008-10-24
 22:47:51

the first girl in sweden, remeber Spirits Maria

God kväll tog mig tiden för att åka till träningen senare, lika bra så de vet att jag fortfarande lever haha.

Anyway, gjorde mig lite glad över att jag har en relativt stor chans att bli den första tjejen någonsin i hela sverige i cheervärlden. den enda som kör salto+skruv, ingen som kör det.
inte ens killarna (men är på bra väg att lyckas). 

 om ni någon gång hör Spirits Maria så är det jag sörru ;)
Så övade lite fast jag inte borde och ofattbart hur snabblärd jag är, helt otroligt.

Skönt att vara i laget igen, vara med min bästa linnea, har alltid något att snacka om.. skönt som fasen.
Sen är Lisa, Lovisa och Carro väldigt omtyckta med såklart.

Kort och gott, jag överlevde dagen.


Anonym

:O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: