2008-10-17
 16:21:28

Taste of chaos

Japp var ju i Stockholm i lördags (förra veckan, 10/10).
 gick på taste of chaos konserten, helt ok faktist, hade kunnat varit bättre.
Anyway, vaknade av storasyrran som befann sig i storstaden och tvingade med mig..
fick 5 minuter på mig att klä på mig och allt, sen rusa till bussen.

Lite skills måste ni erkänna ;)?


Tåget kom senare och så var man igång 40 minuters tågresa, tur att man bor nära måste jag säga.
Aja Träffa Pippa Malin och en till jag inte har minne av vad hon hette, åt på subway vilket jag aldrig kommer göra om blä, fjortis mc donalds är godare när man väl käkar på stan.
Sen gick tiden vidare och vi tog oss friheten till att köa tills vi kom in, efter runt kl 00:00 på natten drog vi vidare till kära mormor där mamma var för tillfället.
Sak samma kom hem runt tre tiden.

Det var ju jätte intressant haha, naat.. fick med mig lite smått och gott iaf, tyvär inga trummpinnar eller nåt :/

Anyway hörs ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: