2008-10-09
 20:58:06

skrattretande

haha fick en "gullig" kommentar av någon som kallar sig för "Allan"

allan:

jag var på bussen, hundmördare!!!!!
människor som du vore fan inte få ha hund!!
 


Haha denna "Allan" måste nog vara anfalbet, stackarn.

 citerar från mitt inlägg;

"efter 5 sekunder men innan 10s lyckades jag få bort tassen. När jag sedan riktat bort uppmärksamheten från Molle insåg jag att hela smockfulla bussen stod och råstirrade på mig, några viskade och hade sig för övrigt.
 ni kan ju tänka er hur det såg ut för de adra på bussen,"

Så själva incidenten var pga han hade fastnat mellan buss-sätena. idiot som inte kan läsa eller så är det väl en sådan puckad människa som inte har något liv med andra ord , tycker om att skriva onödiga kommentarer.
(och jag har din ip adress för din info, inte särskilt svårt att kolla upp vem det egentligen är)



fuck you, jag är bäst och kung, ingen knäcker mig inte eftersom inte ens tanken har slagit mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: