2008-10-24
 09:45:39

she got 4 diffrent styles

För en gångs skull blir det ett inlägg på morgonen. jag som skulle kunnat sova nu suck, anyway så var det tänkt att man skulle förbi skolan och hämta böcker för att jobba igen allt jag missat. MEN (finns alltid ett men i allt) såklart så är ingen hemma som kan ta hand om Molle (han är bara tre månader förstår du).
Så det blir sitta hemma för min del och sen efter lovet ha massor med jobb att göra. jätte kul, jätte kul. verkligen inte.

I-landsproblem, hade varit skönt att fått hämta dom idag hur som helst funderar på att fortsätta sova, det får det nog ta och bli.



För övrigt så på två månader har jag sett ut på sjukt många olika sett, önskar att jag aldrig färgade håret utan hellre att jag behöll det jag hade innan, (första bilden)  men icke sa nicke.
en av mina större misstag i livet.


Har en till bild hur det ser ut nu men den ligger inte inne på datorn, mörkare än den sista bilden.

Nu ska jag sova en stund till, hörs :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: