2008-10-29
 20:58:37

Molle-Bolle-Växer-Så-Det-Knakar.

Lång dag, snart är det greys anatomy och jag borde hoppa in i duchen innan men men så sitter man här och tiden flyger iväg, skoj.. Anyway fixat lite allt möjligt iaf, skönt att få saker och ting gjort.

Imorgon är det In flames med gustav, så kommer inte bli något bloggande om jag inte fyller på mobilen då.
 hah håll tummarna för att jag gör det nu då.... så blir det lite update på dagen ;).

Hinner inte skriva så mycket mer, måste kila.. kan slänga ut en liten bild på monstret (hunden molle)

Usel kvalité men ni ser iaf, där är min sötaste underbaraste hund som växer så det knakar.
mycket större nu än när  detta kort togs som var för 1.5 månad sen skulle jag tro.
Hörs


Pauyck

Maria deaar!

i have blog!

but is it in spanish..



a one day im going to post a blog with you^^



i wold like talk with you one day..



kiseees!



PUBLICERAT: 2008-10-30, 00:28:58 | URL: http://pauyck.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: