2008-10-20
 14:27:02

just some information you know

Här sitter jag med mtv som är på tvn och städar lite smått samtidigt som det blir till att lära Molle (hunden) att han inte ska hoppa upp i sängen hela tiden.
 (jag vill ju gärna kunna ha den för mig själv eftersom han kommer ju bli ganska mycket större än vad han är just nu)

Sjuk är man igen, hur jag lyckas har jag absolut ingen aning om, drygt är det. Funderar på att gå en sväng förbi ica och fixa mitt hår så det blir bra, återstår att fundera på det lite mer kanske.

Annars då, just nu är det inte så mycket mer att säga, inte vad jag kan komma på. men men som vanligt hör jag ju av mig ellerhur?
Ska ta och fixa tv spelet så man kan se på film osv, något som man har saknat. Städa rummet blir det nog med efter att hunden rivit ner som vanligt, inte lätt alla gånger att ha en valp inte.
Pusshej, kommer med bilder om hur håret blev om jag vågar ta beslutet att färga det mer, stackars hår säger jag bara.


foto: privat



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: