2008-10-31
 18:44:36

In flames 30 okt

Var på in flames igår som de flesta som läser min blogg vet hur som helst det var helt sjukt, kom dit 4 timmar innan såklart rengnade det och blåste som bara den. Stog en timme i kylan och gav upp sen, orkade inte köa helt enkelt. Så jag och in flames gustav stog i värmen och hade det trevligt tills hans polare kom som var efter nån timme.

Väl inne på konserten var det helt sjukt, villket tryck det var. Hammnade i moshpiten ett x antal gånger, till slut iaf lyckades jag trycka mig igenom ända fram till andra stängslet villket var härligt så man såg senen ganska mycket mer än tidigare. Lyckades få en stor kille över mig någon gång så båda hammnade på golvet, lagomt tungt må jag säga. är ju bara 160 lång så det säger väl en hel del.

Tog pendeln sen upptåget hem iaf, var hemma runt halv två på natten, sport.

För övrigt tror jag jag såg en tjej som bloggar med, kommenterar ibland.
AMI om du ser detta, var du vid globenområdet i torsdags?


Anyway, in flames är så jävla grymma, konserten var lyckad när de väl fick dra igång allt.
kort och gott, Sjukt stort tryck och ett jävla ös beskriver konsterten som bäst.



Youtube klipp från konserten, stog där  som en av vakterna står med vattenflaskan var. bland alla långa personer hah.
Precis vid stängslet då.




Ami

Sv: aha, okej... Jo, men nu tror jag att jag såg kanske dig (minns inte riktigt)

Vi gick förbi in flames kön några gånger... jag hade typ stått där, för jag hade biljetter, men sålde dom sen för jag kände att jag inte orkade gå på konsert, och sen hade jag vänner som jag ville spendera min tid med osv...



PUBLICERAT: 2008-11-01, 00:25:07 | URL: http://amiz.blogg.se/
Artin

Jag har sett inflames fyra gånger och skakat hand med dem när jag jobbade som vakt på scenen där de spelade på i Hultsfred 2007.



PUBLICERAT: 2008-12-04, 12:30:59 | URL: http://artinsliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: