2008-10-28
 13:10:01

I show you i care.

Vaknade och kände mig ungefär lika snygg som Maud Oloffson ser ut när hon argumenterar, märkte det svarta monstret som sov som en stock i sängen och kunde lika gärna fortsätta.
Fortsätta sova bort hela dagen, gör mig inget alls.
 Tyvär kom han på att han ville ha mat och gå ut på promenad, då jag liknade mer och mer Mangnus Samuelsson och Skalman när det var dags att ta sig upp från sängen.
 straxt innan man sett ett fint återbud från löken, great.
Min dag är redan på topp.

Ungefär så blir det dagen efter när man väl valt varit aktiv som städa, teckna.. inte särskilt aktivt men vad spelar det för roll, nu är det lov.
Jag som idag  liknar Maud, Mangnus och Skalman ska ta och hitta sladden så man för över bilder och sen blir det dags att köpa mer mat åt monstret (molle/hunden).
 Får se om kvinnan som fick mig till världen har tid med andra ord.

Hör av mig, som alltid hah.. måste fixa pengar till mobilen så man kan börja blogga via mobil för övrigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: