2008-10-06
 23:34:49

(?)

MAria uppdaterar sin blogg nu för att älskling ska kunna sova, inga ursäkter nu inte..
och nu pissade hunden på mattan för att maria skrev detta istället för att hinna släppa ut honom. ironiskt kul.


Stannade hemma i sängen hela dagen, ont i kroppen var ordet.. smärta. Kollade igenom laredoute katalogen (stavning?) hittade lite smått och gott som ska beställas hem nudå.
Skulle till valpkursen som de hade ändrat tid eller något, informationen hade inte nått oss tyvärr. vart att åka hem igen, ut med hunden med mamma och sen musik och socialt sällskap för mamma när hon fixade och donade de som var kvar att fixas med nya huset.
Nu borde jag sova men jag orkar inte sova, idag orkar jag inget. (haha?)


för övrigt är denna låt väldigt bra
Bryan Adams - We say goodbye, but never let go


Andreas

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah <333333333333333333333333333333333333333



sluta vaara så söt:O eller nej sluta inte med det =)



Fan nu är jag skyldig dig att lägga mig. gör det snart, lovar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: