2008-10-16
 12:49:55

12/10-15/10 2008

12/10, Söndag

Söndag, träning som gick som det gick, inga kommentarer. Lisa och Linnea + Hedda är söta för övrigt. inget minne av dagen så..


13/10, Måndag


Skola 2timmar, skoj... kände verkligen inte för det men masade mig till andra sidan stan ändå och avklarade dagen toppen. Hemma sen och gick i ca 2 timmar ute med hunden (han var ett energiknippe innan och efter promenaden, otroligt att han orkar).
Snackade med tränaren i telefonen med för övrigt, snackade lite sådär om laget och annat.



14/10, Tisdag.

Skoj, sjuk igen så var det dags med antibiotika, igen.. suck att jag inte blir ordentligt frisk, ja jag vet, jag borde inte träna.
Var i stan med robbin sen lämnade min moder molle (hunden) så vandrade till stadsparken och chillade. Slutade med att robin hade 0 koll och sedan så plumsade molle ner i vattnet, han kan simma som tur är. Sen hade vi en Blöt, lycklig molle. haha sött typ.

Träffade älskling senare en snabbis, lämnade av honom på bussen och sen åkte hem med mamma som vart klar med sina ärenden på stan.



15/10, Onsdag.


Och igår då, skola..tog det lungt bara, läraren är trevlig haha :) Lungn dag som vanligt eller nåt, min "klass" är bäst.
fick 22.5 av 23 på engelskan, ska inte klaga men lite surt kanske.
anyway dagen var bra den, hade andreas här hemma senare och det var ju underbart :)

Hände inte så mkt, eller mja jag kommer inte ihåg det roliga tyvärr, det suger.
aja, who cares om inte bara jag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: