2008-11-09
 21:23:42

you said, always you and me my friend.

Hemma från träningen, självaste träningen gick toppen, stora framsteg snart så "Mfc in your face" haha närå men på SM så ska folket få se, vänta bara.

Sitter och pluggar just nu, inte det roligaste men det är ett måste, fast besluten över att jag ska ha MVG på provet. måste fortsätta så hörs säkert som vanligt.


Svar på kommentar:

Säkert någon gång kanske men med tanke på att vi har sagt upp kontakten så är det ju lite....förvånande.
VI kan inte prata med varandra längre så, vad finns att säga?
Någon dag så kommer jag kanske tbx, när jag känner att jag kan.
Det du sade satte djupa spår, spår som inte går bort på ett tag.
 Jag vet inte helt enkelt, vill du något ring mig istället för att skriva kommentarer i min blog.
/din gamla barndoms vän.


Isabelle

Jag har inte sagt något om att vara vänner, jag ville bara vara snäll, jag ska inte störa dig mer.


Maria

Isabelle, Att vara snäll skulle vara att inte höra av sig efter vårat "ses aldrig mer igen" Nu när jag kommit över dig, inte ens engnat en tanke åt dig. låter hårt men det är sanningen.



Jag menar inte att vara elak eller så.

vill du ha kontakt, få något sagt vad det nu kan vara, Ring istället.

Vi har helt olika liv numera, jag har mitt och du har ditt.



Och även helt olika problem, vi har inget med varandra och göra helt enkelt.



detta ett avslutat kapitel för min del.

Sköt om dig, kanske stöter på varandra om 10 år, "good only knows."



"jag hatar dig inte, jag har bara valt att släppa taget om dig för gott och gå vidare i mitt liv"


J0k3.se

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag saknar diiiiiiiig!



PUBLICERAT: 2008-11-10, 08:37:11 | URL: http://www.j0k3.se
isabelle

ok



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: