2008-11-03
 23:35:09

you hear the silence calling

I gave you life
I gave my all
You weren't there
You let me fall

Inget att säga, inget att förlora.. stämmer ganska bra det, fyfan..
Anyway.. tränat, så härligt funderar gå ut att ta en spring runda nu och bara hitta ett nytt sätt att få ur sig all negativ laddning som finns innut i en. Det fungerade toppen förr, måste fungera lika bra nu.

Jag har slutat med alla mina dåliga vanor, för att de nära och kära ska slippa vara oroliga hela tiden.
Ett stort steg för maria, jag förtjänar lite peppning här så det håller sig..

Hoppas ni som känner mig vet vad jag menar nu.
Jag gör detta av en del anledningar bland annat att bevisa "jag klarar allt" det har jag gjort i 16 år.
ni känner igen mig va? den sanna krigaren för de målen som jag har, lyckas alltid, även när jag  fakist misslyckas.

Det enda som saknas är att tystnaden bryts, för mycket begärt?


Isabelle

Om du inte mår bra så får du, om du vill, rida ut med mig någon gång, vi behöver inte prata eller något, men bara, om du vill. Det brukar pigga upp, i alla fall för mig, jag vet inte hur det är med dig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: