2008-11-17
 01:52:33

Gotta get you understand my world and thoughts

Har du någon gång insett att du helt omedvetet, sagt samma sak(er) som någon du känner?
eller någon som står dig nära brukar säga?
Något som du aldrig sagt tidigare, inte egnat nån direkt tanke i det.
 ändå att det bara ploppade fram ur dina tankar, helt oväntat.
När du sedan inser att det har funnits där i ditt undermedvetna helt enkelt.
Väcker en känsla innom dig, ljus, livsglädje, minnas den personen..
 ja det finns en hel del olika som man känner, inget som man kan beskriva med ord utan det är ju något som man bara vet själv vad det är för känsla.


(vaknade igen runt 00 ungefär, kunde inte somna, en del bilder som jag såg framför mig helatiden och blev illa till mods.. klev upp och kom att tänka på annat tack och lov. Därför jag skriver här bland annat, kan inte sova och vill minnas detta.)


Epic fail, jag kom på mig själv för nån timme sedan (?), när jag skulle ut snabbt med molle ifall att han behövde kissa lite snabbt såhär på natten..
Det är ju lätt hänt att man snackar med sin hund, iaf jag gör det.

Sa på ett ungefär nåt i denhär stilen:
- Molle, ska du ut och kissa lite snabbt kanske?
japp så får det bli, vi går ut en snabbis.
*plockar fram halsbandet och allt sånt, letar efter kopplet*
- kiissa, kiiiiissa.. efter någon sekund insågs det som jag sa precis är så som en som står mig väldigt nära, hur denne person brukade säga sådär på skoj och liknade en liten femåring, sjukt  helt omedvetet att jag sa så..
Sen när jag insåg att jag sagt det omedvetet, otroligt hur vissa saker och ting kan fastna sådär lätt bara utav att endast umgås med någon.
 Började skratta för mig själv och upprepade det några gånger, måste ha verkat helt korkad om någon skulle ha hört mig där. (som tur gjorde ju ingen det heller).
Det gjorde mig glad ändå, minnen. Otroligt glad blev jag, låter mer eller mindre knasigt, jag vet men ååh villken härlig känsla som kom.
Det gjorde mig lycklig för stunden.

(nu ska jag nog ta och titta på tv, eller något som man blir trött av.. VILL sova, natti <3
 tack till er som tog er tid till att läsa.)


J0k3.se

<3



PUBLICERAT: 2008-11-26, 16:02:23 | URL: http://www.j0k3.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: