2008-11-11
 15:55:32

this is getting more complicated


Försov mig imorse, great verkligen.. stannade kvar i den varma sängen.. skönt.
Onsdag imorgon, ska bli skönt att få tala ut om allt som rör sig och komma överens om något som funkar.
Synd om folk att jag är så sjukt komplicerad ibland, stackars människor säger jag bara.
bör nog försöka vara mindre komplicerad, hur nu man ska lyckas med det (?).
om jag inte gör det kommer jag snart titt som tätt inte klara av denna lilla "krisen".
 Ordning på mig ska det bli.

Har äntligen fått tid nu för mina höst/vinter depprisioner.. och jag är lycklig,
väntat 2.5 år och förns nu får jag hjälp med det.
Man blir ju glad när man väntat så länge så nu kommer denna vinter förhoppningsvis bli bättre faktist. tror jag nog.



En bra låt  för övrigt the veronicas- revenge is sweter nånting :)

'
Bild: Privat,
Plats:  Uppsala, Herrhagen/berthåga



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: