2008-11-06
 22:01:47

Running in circles..


Min mage hatar mig och bara jävlas med mig.
Varje dag blir värre känslomässigt.
jag är frustrerad
kort och gott, it hurts when i dont know.
Men... jag väntar, ger inte upp.
även om det inte lönar sig, väntar jag.
tidigare erfarenheter har varit att vänta ca 7 månader har bara resulterat med att man står kvar och väntar när den vännen som hade problem skulle komma.
hon återvände aldrig.
 och nu väntar jag på dig, tills allt blir bra.
Jag älskar dig förmycket.

Så nu kanske du förstår att vänta gör ont då jag tror det kommer hända samma sak.
precis som när den personen "stack"

Im all yours / maria






Come up to meet you,
Tell you I’m sorry,

You don’t know how lovely you are

I had to find you,
Tell you I need you,
Tell you I set you apart

Tell me your secrets,
And ask me your questions,
Aww let’s go back to the start


Runnin’ in circles, Comin’ our tails, Heads on the science apart

Nobody said it was easy
It’s such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Aww take me back to the start


Madelene

Jaha okey vad roligt=)



hur hittade du min blogg då?



PUBLICERAT: 2008-11-07, 08:08:44 | URL: http://maadelenes.blogg.se/
L I S E

trevlig kväll :)



kram.



PUBLICERAT: 2008-11-07, 17:13:25 | URL: http://liseesters.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: