2008-11-08
 15:17:02

time goes by, no rescue

lördag, suck.. snart måndag igen snart med andra ord.
Har även insett att jag (vi?) har ett beslut att ta, det livs största beslut änsålänge.
knyter sig i magen av att tänka så mycket på allt som jag gör just nu.
 och inte går det att varva ner eller sluta tänka, nej nej det går inte för sig.

Just nu så ska man göra klart det sista på ett par skisser, orkar inte men vill ha slutresultatet haha.
Annars för första gången på länge vill jag att det ska gå 1-2 månader nu på direkten så blir allt toppen.
 slippa fundera helt enkelt hur det blir framöver, utan bara veta på direkten.
Tänk om livet var så enkelt.
Mitt hjärta har slagit fler än normala hjärtslag på 5 dagar nu när jag är vaken.






I don't know if I should stay or turn around and run


Skriv av dig

Behöver du skriva av dig? Maila din historia till mig på [email protected] så publicerar jag den HELT anonymt.



PUBLICERAT: 2008-11-08, 17:07:51 | URL: http://metrobloggen.se/skrivavdig
Anonym

Jag skriver nu en sista reminder.

Du får rida med mig någon gång när Camilla inte har tid, då kan du ta Rambo så rider jag på min häst, det kan vara kul för dig att komma ut lite och slippa tänka så mycket på allt som cirkulerar i huvudet, ring om du vill det, molle får också följa med och om han inte är rädd kanske han kan springa framför.



Isabelle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: