2008-07-27
 18:10:28

throw it away and forget yesterday

Så nu var det skickat, jag känner verkligen att jag inte klarar av saker och ting när det inte blir bättre.. då ser jag det som att det är dags att gå om man kan säga så.
När det är långvarigt olika varje gång, snäll och underbar nästa sekund helt otrolig, Nej jag tackar för mig nu, jag orkar inte.
(och nej jag pratar inte om något misslyckat förhållande, snarare misslyckad vänskap.. alla kan inte komma överens oavsett om man verkligen vill)

bara inse det skulle aldrig bli vi igen, du klarar väl helt enkelt inte av att bara vara vänner med tanke på allt genom alla år.

Vissa klarar nog inte av att jag som tjej tar upp mycket plats om dom själv inte vet hur de ska hantera det. Det är ju trotts allt bara killen som får synas och höra verkar det som, det ser man redan från tidig ålder.

Jag vetinte vad jag vill säga med detta inlägget förutom att det är bra att bara skriva så kan förstå om det är helt osammanhängande och i princip omöjligt att förstå vad jag menar kanske :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: