2008-07-31
 18:18:22

Tänk alla gånger som hela din värld har rasat

Tiden läker alla sår hörs det ofta från alla håll och kanter. Jag håller inte med om det, tiden läker inte alla sår. Förstör du det en gång, blir det aldrig desamma, så fungerar allt, inget blir som nytt.
Eller att alla människor felar jo visst är det så men det finns en gräns, en del har ju "ger alla bara en chans"
visst det låter nog bra men vem vet ibland kan det behövas två.

Ska man lyssna på vad andra har att säga innan man aldrig hörs eller ses mer? eller ska man bara aldrig ses höras synas utan något utrett för att det ser ut att vara så som det kanske inte är? vem vet det är svårt hur man vänder allt kommer man till nya saker.

Jag skulle nog föredra att låta båda prata ut allt så man vet allt och inte har några frågor kvar och sedan säga upp kontakten för all framtid eller hur det nu kan gå. Men framförallt tror jag på att alla kan få en andra chans om de förtjänar det verkligen annars är det tack och adjö som gäller.
självklart är det beroende på hur stort allt är osv.


Hur resonerar du?


sihanm

det är ungefär så du säger.



PUBLICERAT: 2008-07-31, 18:50:34 | URL: http://sihammatowo.blogg.se/
Eula

Om någon gjort mig något helt oförlåtligt känner jag inte att en förklaring skulle ändra på saker och ting, speciellt inte om personen i fråga gjort saker som sårat/skadat mig tidigare. Men i andra fall är jag allt för lite diplomati, missförstånd är ju rätt så vanliga. Så man bör nog undvika att döma någon på förhand.



PUBLICERAT: 2008-07-31, 22:56:35 | URL: http://eula.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: