2008-07-31
 05:16:54

Från och med "det" så har tyvärr invandare minskat i mina ögon.

Så ptja innan man ska berätt om anledningen till överskriften blir det helt enkelt till att förklara de dagarna som gått lite smått och kort blir nog bra det.

Måndag;
Sommarjobbet drog igång som resulterade med att försova sig 1 h försenad,  inte bra. även blev det tvunget att vända rätt på dyngnet så 22 h är inte så kul attt vara vaken, kröp i säng direkt när man slutade och sov fram tills nästa morgon, nice.

Tisdag;
 
Tiden drog iväg, alla började tjattra på så bra med varandra, trevligt att det inte va knäpptyst.
för er som inte vet så är mitt sommarjobb att göra parkarbete från 07:30- 15:00 så det är slitsamt i denna värme må jag säga.

Onsdag:
Dvs igår körde på som vanligt skojade med varandra. Stylade lite med stillastående bakåtvolt och liknande grejer sen hände det naturligtvis fler saker under dagen men den avslutades med ett badbesök med kristian och simon man fick sig ett gott skratt, perfekt. tack för ni gjorde min dag pojkar.

Och nu sitter man här, blev väckt av en kompis på sms och såklart kan man ju inte sova så blir ju inget annat än fördriva tiden + nu vart det perfekt att blogga som inte vart av pga jobb och ingen dator tillhands men nu ska det bli något vettigt ses pusshej

Inlägget efter detta lägger jag in "det som hände" det vart så långt, läs det om du orkar eller inte.
(nej jag är inte rasist jag har inte något emot invndrare igentligen, det finns ju en hel del bra med. Det är "de dåliga" invandrarna som för med sig det dåliga ryktet)


Fredrika

det finns ju dåliga människor överallt tyvär ;/



PUBLICERAT: 2008-07-31, 20:46:11 | URL: http://fredriikaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: