2008-07-24
 22:55:29

Framtidsplaner

Otippat när man själv tar dagen som det kommer så råkar man ut för detta.
De senaste dagarna har det rusat massa tankar om framtiden och jag ser verkligen fram emot det.
Saken är den jag kommer förmodligen flytta från uppsala efter gymnasietiden som det ser ut nu även när jag väl har fått en egen stadig ekonomi som tillåter det såklart.

Så långt har jag kommit i min egna lilla planering samt vart det skulle vara nånstans osv. bara att jag tänker på det gör mig otroligt glad, vaför? ingen aning det skulle bara vara så härligt att ha ett eget ställe sådär.


Tänker du ofta på framtiden ?



Eula

Planering av sådana ting gör mig otroligt lycklig med. Jag vet inte riktigt vad det är med det men det sätter igång "gladhetshormonerna" tydligen. Sen att planera sin första flytt, om än en väldigt liten planering, är alltid GRRRRRREAT!



PUBLICERAT: 2008-07-25, 16:31:24 | URL: http://eula.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: