2008-07-31
 05:17:08

"det hände"

För några dagar sedan var jag med om en ganska obehaglig händelse så mja kan ju läsa igenom om du vill. lämna gärna en kommentar.

Det var denhär dagen som "det hände"  vi hade precis avslutat vårat sista område i gottsunda (slummen i uppsala) , alla åkte hem som vanligt och jag stog och smsa innan jag skulle åka hem till kära sunnersta.

Helt plötsligt ser jag en invandrare mellan 27-35 som går imot mig sedan precis bakom där det fanns en hel del skog så funderade att det var sjukt konstigt att han gick där!?
Några sekunder senare dyker han upp igen, går emot mig samtidigt och frågar om jag har tändare.
Nej tyvärr svarar jag.
 
Han kommer närmare och står nu väldigt nära och viskar/pratar mot mitt öra och säger "du har fina bröst där"  och ser almänt sliskig ut som från första början när han fråga om tändaren.
Eftersom jag själv var så chockad från början, allt gick så snabbt så vakna jag till liv just då och insåg "dethär är inte bra" kolla surt på han sa mmh och gick iväg snabbt som fan.

Nu i efterhand känns det verkligen hemskt, sådant ska inte hända. Jag brukar själv vara väldigt noga med att klä mig med tröjor som knappt har u-ringning och sådant just för att vad som än händer ska det alltid vara tjejens fel, alltid.  Om jag inte hade varit i sådant chocktillstånd att han kom nära, så hade jag helt ärligt sparkat sönder pungkulorna.

 i normalt tillstånd i hans ålder varken gör eller säger man sånt till en betydligt yngre.
Med tanke på ingen var där runt omkring jag är inte heller särskillt stor, skulle inte ha någon chans så är jag glad över att saker som skulle kunnat hända hände inte.
 Jag vill inte ens tänka på det men var tvungen att skriva iväg det så jag kan tänka på annat. Så nu har vänner osv en förklaring för varför jag varit som jag var de senaste dagarna.

(jag vet alla invandrare är inte "dumma" men det är en del som är och en del som inte är, tyvärr så drar de sämre ner ryktet på de duktiga)


Eula

Det är sorgligt att ni tjejer ska utsättas för sådant... är lite mindre vanligt att killar råkar ut fört om man säger så. Synd att du inte sparka han på kulorna.



PUBLICERAT: 2008-07-31, 22:53:13 | URL: http://eula.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: