2008-08-10
 19:22:33

you're thinking this is the life


bild: från i lördags


Blogga ofta, blogga lite, blogga sällan, blogga jämt.
 Man måste hitta en balans tycker jag, de som ständigt har nya inlägg hela tiden blir snabbt tråkiga.
det är visserligen min åsikt men håller ni inte med?


Här i uppsala är vädret inget vidare, väldigt grått. man ser lite ljus då och då men inte så att det kommer ner på marken om jag säger så. Skulle inte förvåna mig om det började regna.. tyvärr suck.

Men men sånt är livet som sagt, dags att ducha och allt sånt. måste trotts allt åka hemmifrån kl 06:30 för att komma till jobbet.. suger? Japp grymt... ush, mycket härligare att sova länge (A)

Gud vad jag babblar men det är väl jag i ett nötskal ändå,  haha get used to it :)
pusshej ♥


Eula

Tvättmaskinerna var trasiga i min tvättstuga visade det sig, så det får bli tvätt imorrn istället. Riktigt ovärt att bära ner alla kläder för att sen få bära upp dem dirr igen.



Om alla blogginlägg som skrivs är intressanta så spelar det ju ingen roll hur långt det är emellan dem. men är det tvärtom så blir de ju rätt trist :D



PUBLICERAT: 2008-08-10, 20:59:32 | URL: http://eula.blogg.se/
J0k3.se

skriver jag för ofta eller för sällan? :D



PUBLICERAT: 2008-08-10, 21:06:21 | URL: http://www.j0k3.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: