2008-08-29
 11:27:08

one day i'm gonna fly

Så dessa dagar jag varit borta har det hänt en del det mesta har varit pojkproblem, förstår inte själv hur jag faktist lyckas hah.. skills helt enkelt.

Hämtade hunden förra lördagen som var (23/8) gick bra det han somnade såsmåning om så inga konstigheter där inte. stannade vid mc donalds för att hunden (molle) skulle kunna komma ut lite och vi äta.. (tog ändå två timmar att köra bil så det var en stund för honom, han är ju bara en liten valp.)

vad mer kan jag säga? han är väldigt och jag menar väldigt söt.. inte bara jag som säger så utan det säger i princip alla som ser honom haha.. nu är man en stolt hundägare.

söndagen har jag helt glömt vad som hände men om jag skulle gissa så var det nog hemma förmodligen.


Sedan resten av veckan var det träffa Micke, Nuckan, Annso + jannicka och beata som för övrigt fått för sig att hata mig skoj älskad av alla var det.
Sen såg man lilla Stoffe som förändrade stil helt, gulligt.. Annso + alla hennes killkompisar på fest som resulterade med att det blev ganska lyckat, väldigt trevliga pojkar var det.. man fick trotts allt en drink som förlåt att gutti spillde tomatsås på en haha synd om honom så dålig han kände sig. Han bjussade även på sin egen tröja medans min torkade eftersom han tvättade den (haha?)

Så det var iaf lite.. jobbigt att skriva allt i efterhand så en liten del får man nöja sig med sörru.

Nu så har man raggat hundvakt kära underbara mikk (klicka) ska ta hand om min lilla pojke får hoppas det går bra faktist :) guld värd är den bruden minnsan :)


mikK

Hahaha ofta han tvätta din tröja? :D



PUBLICERAT: 2008-08-29, 15:29:05 | URL: http://iqfisk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: