2008-08-01
 13:01:07

Trött och glad men bäst såklart.

Ännu en tröttsam dag på jobbet fast drog ihop alla pauser till en - lunch så blev det  till att sluta tolv, det är nice det som Daniel säger haha söt han är den pojken.
(överskriften måste jag erkänna nu överträffade jag mig själv med mina fina fyndigheter haha)

Vad annars händer då?

Mina planer är nog till att träffa fraske baske senare idag då sen innan kan man alltid passa på att städa lite... får se vad jag gör.
Skulle inte sitta fel och sova lite men det blir det nog inte. För övrigt så har kära jocke kusin flyttat buhu iofs bara ett år men men.
ses nog snart igen pusshej ♥



Bilden väcker lite småminnen sådär hah 1.5 år sen kanske?


Sofia

meh åh saknar den tiden! :'] & ja, den väcker verkligen minnen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: