2008-08-18
 21:13:38

this is for real

Till sist, söndagen... det är nu som minnet börjar svika lite smått...

Åkte in till stan för att tala ut om allt med pojken som var min bästa vän, avslutades med kramkalas innan det var dags för båda att rusa vidare. i efterhand, det känns otroligt bra, insåg nu hur "tighta" vi var som vänner innan.
Det var nog det...

För övrigt så har helgen varit
- rolig & mysig
- underbart med alla människor
- högljudda

finns massor med ord som man skulle säga men detta får räcka.



Så åter till idag då, vaknade och gick till syster och fastnade där tills nu då... Vid datorn hemskt att det är så.
tack vare den pojken, för hans skulle har jag faktist suttit här en hel dag.
iofs bloggat det jag skulle nu med men ändå, bortkastad tid.
Skola imorgon eller för min del "skola" tar ju ett friår så man får fundera på vart man vill gå och göra, ska bli skönt men men.
Dags att sova, det får bli komunikation på sms istället så får man något gjort. kärlek på gratis sms numera<3.


Gammal bild och så kul vi hade åt denna katalog just då.


amelie

sv: säg hur du vill att den ska se ut så kan jag fixa :) skicka bilder å sånt så blir det perfa!



PUBLICERAT: 2008-08-18, 23:02:38 | URL: http://amelius.blogg.se/
Annie

låter som att du har haft en bra helg!



PUBLICERAT: 2008-08-19, 00:41:23 | URL: http://jooc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: