2008-08-02
 20:52:21

They taking the hobbits to isengard

Vaknade runt åtta, ofttbart sen har dagen rullat på packat upp grejer i nya huset osv bland annat så har det nu beslutats att det blir hund. närmare bestämt Labrador-retriver dvs blandras.
Under dagen var det chill med syster lyssnade på ett remixad låt osv från sagan om ringen här nedan så otroligt kul :)


känner inte för att skriva överdrivet mycket än om drygt två veckor skaffar man hund då.. lycka. :)

ses♥


Eula

Najs låt!!!! Görs då? Hur går det med ditt kungarike?



PUBLICERAT: 2008-08-03, 01:54:38 | URL: http://eula.blogg.se/
Eula

Jo, eller det var ju egentligen inte nån gammal tjejkompis utan en tjej som gick i samma klass som mig när jag gick i högstadiet. Då var jag inte precis populär så folk "kännde" inte mig. xD Dom blev sams igen så jag gick hem. Speciellt eftersom han undrade vem fan jag var och vafan jag gjorde med henne. Jag förklarade att hon bad mig gå med henne hem eftersom hon inte ville gå ensam. ;P vart förvånad över att hon kännde igen mig. xD



PUBLICERAT: 2008-08-03, 13:11:18 | URL: http://eula.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: