2008-08-07
 11:02:53

there's no turning back

haha mja eftersom ola whinar så duktigt så blir det kort blogginlägg...

Kollat hund för någon dag sen och bestämt att v 35 då kommer den hem i brevlådan höll jag på att säga.. nämen då blir det stockholm och hämta lilla molle, finare hund finns inte.
VI alla blev störtkära i honnom ahw.
Det händer nu, hunden ska komma.. finns inget "jag ändrar mig" längre


Idag äntligen var det akademiska som gällde, för att veta om vad de va för fel om foten osv visade sig att det bara är musklerna just nu som håller ihop foten såg lite små äckligt ut när man kunde dra/vrida foten så sjukt mkt mer än andra. det vart en tid för läkarpraktikanter att studera det med eftersom det är inte ofta man ser sånt tydligen.

så nu har jag tid för rönken eftersom det kan ligga benbitar i fotleden och isåfall måste rensa bort det/operera om det är så annars blir det försöka bygga upp  foten så bra det går, får se efter rönken vad som händer.

Och snart är det jobb som gäller, trevligt, trevligt...man driver ju in pengar och efter det blir det dags att köpa grejer till hund kommer sen då..

 satt mja blir snabbt inlägg har så fullt upp, hinner inte med att sitta vid datorn helt enkelt.
 blider kommer sen när malin (syster) skickat.

Pusshej sålänge♥


Eula

Såja, duktig kung, jag vet att du uppdaterar mer än mig xD. Fett najs med hund, hoppas den är söt. Jag har alltid velat ha hund, men familjen är allergisk så det var typ omöjligt. ;) Lycka till på sjukhuset.



PUBLICERAT: 2008-08-07, 11:25:01 | URL: http://eula.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: