2008-08-10
 13:29:47

the "lovely" sunday feeling

God morgon, God morgon haha!?  Var bra tvungen det låter så otroligt annorlunda eller så är det för de flesta fjortisar säger så anyway..

Har igentligen inget att säga förutom att mitt nya rum är i princip klart nu då. skulle behöva lite hjälp om man ska göra om en del, färg osv men det tar vi då.

Ptja ska ta och pallra mig över till faderns hus då (där jag bor) hörs förmodligen lite senare eller hur? =)
för övrigt så börjar jobbet imorgon.. igen, påminner om söndagskänslan när det är skola efter helgen nått sånt. en vecka kvar nu då och pengarna rullar in.. HÄÄRLIGT!

Sen börjar ju skolan men det är lungt tycker jag. har ännu inte fått denhär "skolpaniken" som de flesta får ungefär nu.



En av mina skolarbeten på bilden, framsteg på bara ett år måste jag säga.
Denna skulle vara pärmframsidan bara för den nödvändiga infon :)


Eula

Ooooh kungliga drawingskillz.



PUBLICERAT: 2008-08-10, 19:14:40 | URL: http://eula.blogg.se/
amelie

så jävla grym bild!

Du fick mvg hoppas jag (:



PUBLICERAT: 2008-08-18, 23:01:22 | URL: http://amelius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: