2008-08-04
 19:36:20

I'm surrounded by liars everywhere I turn

Ja, jobb, jobb... igen lika snabbt som man tjänar in det så kommer dom försvinna snabbare.. till hunden.

Vad har man att säga om idag:

* det var sjukt segt (måndags mornar är inte kul)
* träffade på Lena och Lalesh när man såg som "bäst ut"
* fjortisar som spana in dimitri haha gulligt



Dimitri är ju bara för speciell (vi jobbar i samma grupp) , ser fjortisar och viskar "maria... mariiiia.. kolla" Nickar mot dom haha.. hans reaktion var ju bara för söt.

Sen efter ett tag så skulle jag tydligen erkänna att de va snyggare än jag!? fråga mig inte varför haha dimitri har sina konstiga idéer :)  så ni får nöja er med det lilla
(men kan inte förneka det eftersom vem orkar fixa sig när jobbet börjar 07:30?  och det tar en timme att cykla dit, inte jag iaf)

Dimitri är kul han som sagt " shiit maria du är nästan aldrig tyst, men det är bra svenskar borde snacka mer som du blabla"

Dimitri: "haha till  johan (arbetsledren) Jag och maria har en väldigt speciell relation faktist"
Johan- "ja man kan ju undra om du är lite kär va? ;) , speciell relation åt villket håll? det bra eller dåliga?"
Dimitri- *tystnad*


Dagens höjdpunkt
var nog när jag och den andra maria städade vid en eldstad på gipen och en hund springer och jagar cykel hahah tantens röst var så otroligt rolig, gäll, nasal, hes.. mja den lät skumt iaf.

annars så den andra maria kände jag tydligen  + hela min familj och deras  rätt kul när båda kom fram till det.. ganska sjukt eftersom ingen kände igen varandra, det var så otroligt många år sedan då.


För övrigt:

Nu är jag i en tid i mitt liv som jag tack och lov kan slänga bort alla sk vänner om man säger så men sanningen är om den ska fram " De... var nog de värsta "kompisarna" jag någonsin haft.. skönt att ha dom borta haha en blev visserligen förvånad över att jag sa " det är nog bäst vi säger upp kontakten här och nu" för jag vet att han snackar en heeel del så

känner att dom som inte kan ta emot kritik och förstå och inte heller ge kritik på ett bra och "schyst" sätt är ingen ide att slösa tid på.
skönt det

Bilder säger mer än 1000 ord brukar man väl säga ?
Avensjuka som sagt.


men men det var en del av dagen ska blogga mer det är så men aja får hoppas det blir
mindre snack och mer verkstad.
Pusshej sålänge♥


Eula

Om du leker i verkstaden mer än hälften av vad du pratar så leker du i verkstaden myyyyyyycket. Kan ju hålla med om att du pratar en del, men det är ju bara bra. Eller? xD



PUBLICERAT: 2008-08-04, 20:19:47 | URL: http://eula.blogg.se/
mikK



PUBLICERAT: 2008-08-04, 20:29:06 | URL: http://iqfisk.blogg.se/
mikK

Hahaha söt bild ;>



PUBLICERAT: 2008-08-04, 20:29:22 | URL: http://iqfisk.blogg.se/
Sadia

haha, du verkar ha roligt du på jobbet ;)



Ja men faktiskt! när har du tid lilla maske? vi borde ta och fika nån gång med fredrika och juthika plus bengalmiddagen då, haha ;)



PUBLICERAT: 2008-08-04, 21:07:13 | URL: http://sadia.blogg.se/
Fredrika

inte du heller :O (vi får väl båda ta oss i örat I guess) stan nån dag? onsdag?



PUSS PÅ DIG <3



PUBLICERAT: 2008-08-04, 21:41:57 | URL: http://fredriikaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: