2008-08-12
 22:31:03

I fell in love with you today

Kom fram till idag att just denna bit på en låt har jag kunnat utantill utan att tänka på det. iofs är det så ofta för mig kan texten utan att tänka på det eftersom mamma har påpekat det flertal gånger hah.
När jag var runt 4 eller 5 så kunde jag hela "ååh kristina guldet blev till sand.." ni vet vilken låt jag menar?  Kommer ihåg det till och med att jag alltid sjöng den för våra gäster, mamma var så stolt. för hur ofta kan ett litet barn en sådan låt bara sådär? ... Jag är unik på mitt sätt, jag vet.  ni ÄLSKAR mig, jag vet.


You...
 I fell in love with you today
 I fell in love when I first saw you And I hope you'll see me too
And if you don't I do understand
 And that is okay but I have never felt this way...




kom på nått nytt bara sådär:
Måste nog säga " kärlek vid första ögonkastet" tror jag nog inte på men snarare förälskelse som senare leder till något mer osv ni förstår hur jag tänker hoppas jag.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?


minna gay

vad var det för låt?


Eula

Kärlek och kärlek... jag tror på förälskelse vid första ögonkastet. ;]



PUBLICERAT: 2008-08-13, 15:48:32 | URL: http://eula.blogg.se/
Matilda

Nja ... jag tror delvis inte på kärlek vid första ögonkastet ... delvis tror jag på det, haha.



PUBLICERAT: 2008-08-14, 22:15:45 | URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: