2008-08-12
 15:23:54

det man inte ser finns inte.

Min otursdag fortsätter tydligen eftersom man försov sig och kom till jobbet en timme senare.
Tur att jag var 10 min ifrån satt det gick snabbt med cykel.
För övrigt gick dagen snabbt, det gör det alltid med lilla kristian haha.. hade lite olika disskusioner, alla gör det som är med kristian, iaf jag.

Ogräsrensning sen skräp-plockning, kanske inte så fullt skoj. I gottsunda råkade vi på storfynd, en hel del buntar med bostadsguiden sedan en filt, tröja lite sånt.

Skummt vad människor slänger för grejer i skogen minsan.


Brukar köra lite skämt med de andra parkarbetarna när man är ute och letar skräp (haha!?) , hittar man skräp och sedan mer som inte syns har det hänt att det bara konstanterats "det som inte syns finns inte"

Nog predikat om skräp, ganska ointressant för övrigt ska ta och pallra mig vidare och se vad som händer ikväll, om jag har energi kvar för det med andra ord.
Tjao ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: