2008-08-11
 23:28:09

Bloggtime

Godkväll bloggisar (haha!?)

Hata regnväder, håret förblir inte rakt då, suck ilandsproblem.

Min dag har varit åt otursdag i princip som började redan 20 min efter man kommit utanför dörren så inte lyckat.
Lite senare fastnade man med byxorna på pakethållaren. mja de gick faktist sönder buhu...



Min trötta vän mikk som var mitt offer denna dag/morgon =)




Annars dunder, jobbade på. drog till mikk på lunchen och väckte henne med mina fin fina metoder, hon är den segaste människa jag vet men det är trevligt en av mina närmaste vänner är hon och numera kan jag faktist inte klara mig utan henne. anyway drog upp henne dryga lite käka min mat eller mja s.k. mat iaf.
Jobb igen...


Mikks katt tyckte tydligen om min tröja. vart tvungen att fota så söt.





Dagen flöt på med träffa mikk igen osv.

åkte med syrran hämtade hennes söta katter maja och Lisa gulliga katter..


det var det som jag faktist orkar berätta haha så segt att inte sova så mkt ibland men man ska inte klaga ju :)



systers katter som hon köpte då.


mikK

Hahaha ofta du fota ;( och hahaha på katten <3 hon är typ kär i andras skor och kläder :)



PUBLICERAT: 2008-08-12, 00:28:01 | URL: http://iqfisk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: