2008-08-18
 15:33:44

American Car Show

Lördags var det american car show här i uppsala då..  (för er som inte vart där, ni missade något verkligen) åkte in med mikk va med jossan ett tag då slappade i princip.. satt på bryggan ett tag med för den delen.
Mot kvällningen det var då det mesta av det roliga drog igång..

lade märke till att de fjortisar som var där stirrade otroligt mkt över att vi stog och skrek/skrattade och allt möjligt med Jesper, Johan/Biffen, slusk, michael och en hel del mer som inte var mer än bekanta haha det är så intressant så.
Orka att folk ska stirra, var ändå lika högljudda som alla andra där. (det är raggare vi snackar om nu i princip)..

Träffade på en hel del folk den natten som Gustav & Linnea + deras kompisar. även Niclas, Lill-Erik, Nisse, Erik och mathew..  osv ("vänge gänget" kanske man ska nämna lite smått att man stötte på med då.

Natten avslutades med lite käk på max med 10 st till (ingen aning på alla namn för den delen) Stojade med Gustav medans de andra åt/var tysta av sig..


Hade en fin fin sång ungefär runt klockan ett på natten, inproviserad sång av mig det är skills det..
nynnade på "kungen i baren" av magnus uggla om det är så den heter slutade med att jag ändrade allt så det blev rimm av det duktigt..
NU pladdrar jag bara på så dags att sätta punkt här.



Hittade mina "icke kondombrallor" ur flyttlådorna var bara tvungen att visa upp haha, vad tycks?
kanske inte allas smak men jag gillar som ändå.
Vad tycker du?


Eula

Bryggan, jag lovar att jag sett den när jag vart å vandrat runt uppe i Östra. Tokigt mkt småknytt där (fjårtisar xD ). Härligt med skolstart snart då? Gillar byxerna btw.



PUBLICERAT: 2008-08-18, 17:01:10 | URL: http://eula.blogg.se/
mikK

HAHA dina sessiga leopard trosor ;D



PUBLICERAT: 2008-08-18, 19:00:50 | URL: http://iqfisk.blogg.se/
Joanna

omg snyggggggast jeansen,vart är dom köpta?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: